Pro zákazníka jsme navrhli a vyvinuli zakázkový e-shop na našem vlastním technickém řešení. Mohli jsme tak implementovat celou řadu unikátních funkcionalit, které usnadňují nakupování zákazníkům a zlepšují business procesy provozovateli.
Dnešní rychlá, digitální doba si žádá maximální efektivitu všech provozních činností a to včetně marketingu. Do e-shopu jsme integrovali marketingové nástroje, které usnadňují lépe pochopit chování zákazníků a zlepšit jejich zážitek při nakupování. Veškeré obslužné e-maily jsou rozesílány přes platformu MailChimp a Mandrill. Pokročilá implementace e-mailingových nástrojů zcela zautomatizovala tvorbu a správu e-mailingových kampaní.
Pro reportování ekonomických dat jsme administrátorům připravili pokročilé datové sestavy a grafy. Klíčové informace jsou snadno a rychle dostupné pro porady a prezentaci.
E-shop je propojený s informačním systémem. Celý proces od objednávky, přes expedici, kontrolu plateb, fakturaci a evidenci skladů je zcela automatizován, bez nutnosti manuálního zásahu.
Součástí e-shopu je také blog plný zajímavých informací a receptů používajících jako ingredienci čaj. Blog je provázaný s e-shopem tak, aby atraktivním způsobem nabídl nákup produktů relevantních k obsahu článků (cross-selling, up-selling).