Digitální řešení
pro úspěšný byznys

Dodáváme komplexní řešení, která fungují. Umíme přivádět nové zákazníky a nastavovat efektivní firemní procesy - vše na míru vašim potřebám. Využijte potenciál svého byznysu naplno!

Rekuperuji - Pro zdravý a čistý domov

Kompletní web a e-shop, včetně CRM, řízení firemních procesů a vizuálního stylu. 

Analýza trhu

Klient si zpracoval analýzu trhu z dostupných dat o množství dokončených staveb a dřevostaveb na českém trhu. Dle vlastních dat jsme si spočítali, jaké procento stavebníků si řešilo rekuperaci svépomocí a na základě toho si určili tržní potenciál pro naši službu - dodávání stavebnic a materiálu stavebníkům, kteří staví svépomocí.

stanovení strategie

Námi stanovená strategie byla cílit na stavebníky, kteří provádí technologické celky stavby svépomocí. Dodáme jim projektovou dokumentaci, materiál a potřebné díly, návody. Poradíme, pomůžeme v případě potřeby. Naše služba je tedy vhodná pro ty, kdo si chtějí rozvody instalovat sami, ale ocení následné zapojení rekuperační jednotky, potvrzení záruky a nižší sazbu DPH - 15%. Požadavkem klienta bylo, aby byly uvedeny také služby na klíč a prodej rekuperačních jednotek a materiálu v e-shopu.

 

Analytická fáze

Po vyhodnocení potenciálu jsme se vrhli na analytickou fázi. Začali jsme klasifikační analýzou klíčových slov, která nám pomohla i s návrhem informační architektury webu, obsahovou strategií a poskytla podklady pro tvorbu obsahu, copywriting a PPC kampaně

Příprava webu

Kontinuálně jsme začali pracovat na konsolidaci a tvorbě obsahu budoucího webu. Tato část práce bývá časově nejvíce náročná a obnáší velkou míru spolupráce s klientem.

Na základě získaných dat z analytické fáze jsme připravili drátěný model celého webu a postupně jej s klientem ladili dle ověřených postupů návrhu UX a optimalizace konverzního poměru. Po dokončení logiky celého nákupního procesu jsme se pustili do vizuální identity projektu.

Tu jsme zpracovali formou funkčního prototypu celého webu a díky tomu jsme mohli dále vylepšovat a zjednodušovat. Poté přišli na řadu kodéři a vývojáři.

Rekuperuji

Spuštění projektu

Ve Frogi klademe velký důraz na sběr a vyhodnocování kvalitních (kvalitativních) dat. Před spuštěním jsme proto nasadili veškeré potřebné analytické nástroje, abychom už v rámci pilotní marketingové kampaně využili maximum dostupných informací.

Po spuštění a v průběhu pilotní kampaně jsme prováděli celou řadu optimalizací na základě výstupů z analytických nástrojů. Prováděli jsme A/B testování, optimalizovali formuláře a dále zvyšovali konverzní poměr.

CRM a řízení firemních procesů

Spolu s webovým řešením jsme klientovi dodali i řešení pro řízení vztahu se zákazníky (CRM) a řízení firemních procesů. To jsme propojili s webovými stránkami a rozšířili o možnosti marketingové automatizace. Správa a řízení zakázek tak probíhá z jednoho místa, je propojená s Google službami a nahrazuje rozsáhlé informační systémy. Klient si tak může řídit celou firmu, od personální agendy, skladové hospodářství a plánování práce, až po účetnictví a fakturace.

Věříme v maximální jednoduchost, efektivitu a integritu. Veškerá data jsou dostupná na jednom místě, bez nutnosti obsluhovat více nástrojů. Celý systém přizpůsobujeme na zakázku přesně dle potřeb procesů dané firmy.

Pojďme spolu vytvořit
úspěšné digitální řešení!

Loading...

Děkujeme, zpráva byla úspěšně odeslána