Klient si zpracoval analýzu trhu z dostupných dat o množství dokončených staveb a dřevostaveb na českém trhu. Dle vlastních dat jsme si spočítali, jaké procento stavebníků si řešilo rekuperaci svépomocí a na základě toho si určili tržní potenciál pro naši službu - dodávání stavebnic a materiálu stavebníkům, kteří staví svépomocí.
Námi stanovená strategie byla cílit na stavebníky, kteří provádí technologické celky stavby svépomocí. Dodáme jim projektovou dokumentaci, materiál a potřebné díly, návody. Poradíme, pomůžeme v případě potřeby. Naše služba je tedy vhodná pro ty, kdo si chtějí rozvody instalovat sami, ale ocení následné zapojení rekuperační jednotky, potvrzení záruky a nižší sazbu DPH - 15%. Požadavkem klienta bylo, aby byly uvedeny také služby na klíč a prodej rekuperačních jednotek a materiálu v e-shopu.
Po vyhodnocení potenciálu jsme se vrhli na analytickou fázi. Začali jsme klasifikační analýzou klíčových slov, která nám pomohla i s návrhem informační architektury webu, obsahovou strategií a poskytla podklady pro tvorbu obsahu, copywriting a PPC kampaně.
Kontinuálně jsme začali pracovat na konsolidaci a tvorbě obsahu budoucího webu. Tato část práce bývá časově nejvíce náročná a obnáší velkou míru spolupráce s klientem.
Na základě získaných dat z analytické fáze jsme připravili drátěný model celého webu a postupně jej s klientem ladili dle ověřených postupů návrhu UX a optimalizace konverzního poměru. Po dokončení logiky celého nákupního procesu jsme se pustili do vizuální identity projektu.
Tu jsme zpracovali formou funkčního prototypu celého webu a díky tomu jsme mohli dále vylepšovat a zjednodušovat. Poté přišli na řadu kodéři a vývojáři.
Ve Frogi klademe velký důraz na sběr a vyhodnocování kvalitních (kvalitativních) dat. Před spuštěním jsme proto nasadili veškeré potřebné analytické nástroje, abychom už v rámci pilotní marketingové kampaně využili maximum dostupných informací.
Po spuštění a v průběhu pilotní kampaně jsme prováděli celou řadu optimalizací na základě výstupů z analytických nástrojů. Prováděli jsme A/B testování, optimalizovali formuláře a dále zvyšovali konverzní poměr.
Spolu s webovým řešením jsme klientovi dodali i řešení pro řízení vztahu se zákazníky (CRM) a řízení firemních procesů. To jsme propojili s webovými stránkami a rozšířili o možnosti marketingové automatizace. Správa a řízení zakázek tak probíhá z jednoho místa, je propojená s Google službami a nahrazuje rozsáhlé informační systémy. Klient si tak může řídit celou firmu, od personální agendy, skladové hospodářství a plánování práce, až po účetnictví a fakturace.
Věříme v maximální jednoduchost, efektivitu a integritu. Veškerá data jsou dostupná na jednom místě, bez nutnosti obsluhovat více nástrojů. Celý systém přizpůsobujeme na zakázku přesně dle potřeb procesů dané firmy.